Tuesday, April 08, 2008

Vådan av varvstoaletter utan speglar


Ja, sablar vad de stirrade på väg hem från varvet i lördags.
Några log till och med. Och efter 6 kalla timmar på ett varv med kaffe som enda sällskap, så värmer det ju med lite uppmärksamhet.
Alla 12 stationerna på gröna linjen.

Åhå, tänkte jag. Är det min omtalade träbåtsoutfit från förra veckans blogginlägg som gjort sig berömd?
Eller är det måhända min nya jacka som tilldrar sig all denna uppmärksamhet? För jovars, den är rätt stilig.



(klicka)


Eller, märkte jag när jag kom hem till en spegel, är det bara att jag ser ut att använda mer Brun-utan-Sol-kräm än en genomsnittlig avgångsklass på Farsta Gymnasium?? Med en vacker hårkulör bara en hennafärgning kan ge?

Järnmönja, jag hoppas att det är sista gången vi råkas.


1 comment:

Anna said...

Det ser verkligen ut som du overdoserat pa Brun-utan-sol, jisses!! Gor det ont? Grym jacka.